петък, 26 декември 2008 г.

Забавната Коледа -Истината за коледните висулки

Истината за коледните висулки
Коя коледна песен да Ви изпратим като смс?
Как да раберете че сте били ужасно лош тази година...
Той ме гледа, когато спя, той знае кога съм будна и знае кога съм била лоша или добра...Нa истина имам нuжда от свобода, Ваша милост.

Скъпи дядо Коледа, ако оставиш под елхата ново колело, аз ще ти дам противоотрова за отровата, която сложих в млякото.
ТимиНашият адвокат знае как да преговаря за договорите!

Имам криле, но не мога да летя, елените на дядо Коледа нямат криле, но могат да летят. Можете ли да ми го обясните????
Купих всички подаръци он лайн, но паркирах на миля от къщи , просто за да съм в настроение.
Съвети за празниците - 37-ми съвет

Никога не ловете снежинки с уста, преди да се убедите, че всички ВСИЧКИ птици са отлетели на юг за зимата.Липсващ Елф!

Оценка на работата!



Кучешка Коледа
- Някой да е поливал елхата?
- Аз
- Аз
- Аз
- И аз

Това въздушна възглавница ли е, или пак си глътнал дъвка?

Стомашни проблеми?

Стомашни проблеми?
Здравен сайт за болести на стомаха, диария, хемороиди, билколечение, алергии и др.

Statistics

eXTReMe Tracker

Time 4 Design

Contact: time4design.office@gmail.com

Интересното от живота, здраве, обзавеждане, хороскопи
Съвети за Вашето здраве - moeto-zdrave.blogspot.com
Училище за жени
За неизвестното
Женско Здраве
Пътешествие
Болести на стомаха

Back to TOP